Recipe: Perfect Puding Roti Bakar PC

Posted on

Puding Roti Bakar PC. Resepi Puding Roti Bakar – Resipi puding roti bakar sedang gila'i awam, terutamanya di kalangan wanita. Ini kerana, resipi ini adalah sangat lazat kerana ia mempunyai rasa manis, sedikit rangup, lemak dan sedap sangat. puding roti bakar puding roti karamel puding roti kastard puding roti kukus puding roti pelangi. Tepi kulit roti (yana campur gak ngan roti yang hampir nk expired)•butter•gula perang•cup susu fullcream milk•biji telur•vanilla esen.

Bahan Resepi Puding Roti Bakar Sos Kastard. Resepi Puding Roti Karamel Kukus Paling Senang Tanpa Mixer via www.youtube.com. Bread And Butter Pudding – Keren Tom Blog via www.kerentom.com. You can have Puding Roti Bakar PC using 8 ingredients and 0 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Puding Roti Bakar PC

  1. Prepare 1 of buku roti gardenia (size kecil).
  2. You need 4 of biji telur size B.
  3. You need 1/2 cawan of susu sejat.
  4. Prepare 1/2 cawan of susu pekat.
  5. You need 1 cawan of air.
  6. Prepare 3 of sudu besar mentega.
  7. It’s 3 of sudu besar gula (boleh tambah jika suka manis).
  8. Prepare 1 sudu teh of esen vanila.

Resepi Puding Roti Bakar Cheese Sedap Dengan Sos Kastard via daridapur.com. Nah, melansir cookpad, user maritsa niswah berbagi resep nih untuk membuat puding roti tawar santan. BAHAN-BAHAN : Roti sandwich besar (potong tepi dan asingkan). Syukur alhamdulillah, dapat juga aku makan puding roti seperti yang diidam-idamkan, sangat memenuhi citarasa, langsung tidak kecewa dengan hasil percubaan pertama.

Puding Roti Bakar PC step by step

Terima kasih www.ceritaindahkami.com, hasil carian Google. Sedia untuk di potong,tunggu waktu berbuka sahaja.(^__^). Ini bulan yang amat sibuk kan? Hi. beberapa hari lepas husna ada buat Puding Roti Bakar dengan Sos Kastard. husna rujuk resepi kat SINI. macam biasa hasil blogwalking kat blog orang. lepas tu bookmark. Puding roti makan dengan sos kastard menu di petang hari. hehe. biasa la kat rumah mesti ada je roti makan tak sempat nak habis tapi tarikh dah nak expired. kn kn kn?

Leave a Reply

Your email address will not be published.