Easiest Way to Cook Yummy Popia vietnam

Posted on

Popia vietnam. Apa yang membezakan popia vietnam ini dengan popia biasa yang kita makan di sini adalah bahan inti dan sayurannya yang dihidang segar dan kemudian digulung menggunakan 'rice paper' atau. Resepi yang saya nak kongsikan kali ni ialah resepi popia Vietnam. Popia Vietnam ni perlu menggunakan rice paper sebagai.

Intinya terdiri dari isi udang, sayur-sayuran serta herba segar yang digulung dengan 'rice paper' dan dinikmati bersama sos. Kulit Popia Vietnam Halal / Kulit Popia Kemuncak – Manufacturer and Distributor of. : Kiwi, dikupas dan dipotong dadu. . Popia Vietnam, dah sedia untuk dimakan. You can cook Popia vietnam using 14 ingredients and 0 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Popia vietnam

  1. Prepare 8 keping of Rice paper.
  2. You need 100 g of meehoon *dicelur.
  3. It’s 1 of biji timun jepun.
  4. Prepare 1 batang of lobak merah.
  5. It’s 8 helai of daun salad.
  6. Prepare 1 of biji sengkuang.
  7. Prepare 50 g of isi ayam.
  8. Prepare 2 of sudu sos tiram.
  9. Prepare 1 of sudu kecil serbuk lada Putih.
  10. It’s 8 batang of isi ketam.
  11. It’s of Untuk kuah.
  12. It’s 3 of sudu besar sos cili.
  13. Prepare 2 of sudu kecik gula.
  14. It’s of Secubit Daun ketumbar atau daun bawang.

Biasalah kita ni. kalau takde modal nak cerita, letak ler resipi masak-masak. kan? kan? kan? Popia ni kita buat bulan lepas. Popia vietnam pada aku paling simple.sedap dan berkhasiat sebab kandungan inti yang mudah di cari serta mengenyangkan.sesuai untuk mereka. Popia boleh di makan sebagai sarapan ataupun untuk santapan menu petang.

Popia vietnam step by step

Resepi popia di masa ini ada banyak jenis. Antara resepi yang sering menjadi pilihan adalah resepi popia goreng inti. Petang-petang macam ni makan apa agaknya yang sedap. Memangler perut tu masih kenyang, tapi mulut ni terasa nak mengunyah. Gambar Cheese Roll / cara membuat popia vietnam.

Leave a Reply

Your email address will not be published.